lunes, 11 de marzo de 2013

2.La Dansa d'Henri Matisse


Hem fet un dibuix, la dansa, on surten 4 persones ballant despullats.


Imatge donada:
 
FITXA TÈCNICA: 
-Títol: “La dansa“
 -Autor:  Henri Matisse
-Any:1909
-Dimensions: 260 cm de llargada per 389 cm de amplada.
-Tècnica: Està pintat al oli sobre llenç.
 -Estil:Faubisme
-Gènere: Retrat
-Localització: al Museu del Hermitage de San Petersburg, Rusia.

Procés:

Explicació de l’activitatà hem fet aquest quadre en 4 hores, primer ens hem fixat en les línies del fons com el terra, (on començava on acabava l’altura), després ens van dir que ens ajudaria marcar una línia de la forma que tenen els braços entre les persones, es una mena de “cor”, això ens ah ajudat a començar a dibuixar, i ah que el dibuix estigues ven enquadrat i no quedi mes cap a un costat o cap a dalt o mes petit.
Després jo vaig pintar el terra d’un verd, es fa la mescla fins que el color t’agradi i sigui mes o menys igual, això mateix es fa amb el blau del cel i el cos, però jo abans de pintar el cos per dintre eh fet les línies del cos de dintre y el cabell i això d’un color mes fosc per que així es diferencia i queda mes real.
Resultat:

El meu dibuix.
-M’agradat molt i ho tornaria a fer, però eh trobat difícil repasar les línies ja que son fines i no et pots sortir, però ah sigut bastant agradable i divertit,
Crec que no m’ha sortit molt malament però el color podria ser mes clar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario