lunes, 11 de marzo de 2013

4.Avatar analogic


Descripció:  Hem fet una gamma de grisos i gracies això hem fet un autoretrat de la nostra cara, però amb diferents tècniques, amb ombres o amb punts.
 Procés:
Per fer aquest avatar analògic primer em fet una gamma de grisos on podíem practica y veure com quedarien les ombres o punts a diferents tonalitats.
1.Gamma de grisos
 Es una lamina amb 3 files de quadrats on fèiem les tonalitats de blanc a negre, ja sigui fets amb punts o amb llapis(ombres).
2 Dibuix amb Ombres
Avatar amb ombres, vam calcar nostra cara d’una fotografia feta amb blanc y negre, després de repassar els contorns amb llapis (fluix) vam començar a afegir ombres, i a demes amb un paper em aconseguit que no es notessin ratlles fetes amb el llapis.
 3 Dibuix amb Punts.
Avatar també fets a partir d’una fotografia en blanc y negre, però tot de punts, amb línies fetes per punts per diferenciar les diferents parts del dibuix. Tot amb el mateix retolador, perquè els punts siguin de la mateixa mida.
1. Gamma de grisos
2.Proces dibuix amb Ombres

2
2
3.Proces dibuix amb Punts.
2

RESULTAT:
 LAMINA 5: aquest m'agrada perque eh fet bastant bé les ombres,i la samarreta que portava.
LAMINA 6: Aquest també m'agrada pero al tindre el cabell de diferents colors es mes dificil.

COMENTARI:
Aquesta activitat m'agradat pero crec que no es gens facil i tens que aportar molt de temps perque cal fer-ho bé i amb paciencia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario